Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2017

Favourite of 2016

Λίγο πριν τα φώτα σβήσουν, οι δείκτες του ρολογιού δείξουν δώδεκα και αφήσεις πίσω σου μια χρονιά και όσα αυτή κουβάλησε για σένα, θέλω να μοιραστώ μαζί σου εκείνα που αγάπησα λιγάκι παραπάνω  σ αυτή.
 ως τρελλαμένη δασκάλα συνηθίζω να έχω χαρτάκια και χαρτούδια, πολύχρωμα post it  και διάφορα αυτοκόλλητα ανάμεσα στο χαμό του γραφείου μου. Κάπου εκεί βρήκα κάποιες ερωτήσεις που οι απαντήσεις που έδωσα μου έδειξαν πως αυτή η χρονιά δεν ήταν τελικά και τόσο χάλια. Για να τις δουμε:
©       Αγαπημένη Ταινία για το 2016: Ο ΜικρόςΠρίγκιπας, η ταινία
©       Αγαπημένο Τραγούδι για το 2016: Δύσκολο.. Θα πω το «Βγες στο μπαλκόνι να δεις» από τους Πυξ Λαξ
©       Αγαπημένο Γλυκο για το 2016: Πραλίνες γάλακτοςσε σχήμα κοχυλιών
©       Αγαπημένο Φαγητό για το 2016:  Σνιτσελ κοτόπουλο με πουρέ πατάτας
©       Αγαπημένο  Junk Food για το 2016: Burger & Πίτα χοιρινό σουβλάκι με σως γιαουρτιού
©       Αγαπημένο Ποτό για το 2016: Daquiri Φράουλα
©       Αγαπημένο Ρόφημα για το 2016: Πράσινο Τσάι
©       Αγαπημένο Στέκι για το 2016: Σάρωθρον & ΓΑΤΑ ΜΠΑΡ
©       Αγαπημένη Διαδρομή για το 2016: Από το σπίτι μου προς Άνω Ηλιούπουλη με τα πόδια μέσω στρατόπεδο Παύλου Μελά
©       Αγαπημένο Τοπίο για το 2016: Νυχτερινή Θεσσαλονίκη από το Πυροβολείο στα Κάστρα
©       Αγαπημένο Ρούχο για το 2016: Γκρι Πουλόβερ & Κόκκινο Κιμονό
©       Αγαπημένο Βιβλίο για το 2016: Εισαγωγή της Παιδαγωγικής & Ζωή από την αρχή
©       Αγαπημένο Δώρο για το 2016: Γούρι για το 2017
©       Αγαπημένη Εκδρομή\Ταξίδι για το 2016: Τριήμερο για τα Γενέθλια μου στο Βόλο
©       Αγαπημένο Gagdet για το 2016: Laptop
©       Αγαπημένη Εφαρμογή για το 2016: Instagram
©       Αγαπημένη Επαφή στο Κινητό για το 2016: Eιρήνη
©       Αγαπημένη Επαφή στο Facebook για το 2016: panagiotis
©       Αγαπημένη Επαφή στο Instagram για το 2016: Fay Skorda
©       Αγαπημένη συνήθεια για το 2016: Ύπνος
©       Αγαπημένη Στιγμή Χαράς για το 2016: Όταν  είδα το όνομά μου στη λίστα των επιτυχόντων του Μεταπτυχιακού
©       Αγαπημένη Σκέψη\Επιθυμία για το 2016:'' Όλα θα γίνουν αργά ή γρήγορα"

Αυτή ήταν η λίστα μου για το 2016. Θα ήθελα πολύ να δω τις απαντήσεις από άλλους 
Bloggers. Συγκεκριμένα, την Ειρήνη από το http://f-eri-tales.blogspot.gr/ 
τη Μίνα από το http://stratimina68.blogspot.gr/ και την Έλενα από